Journalism and Media Convergence
Produktnummer:
18b64be0254d714d13bc54eb53215181f2
Themengebiete: | Business Models Internet Media Convergence Public Relations Quality Journalism Quality journalism business models media convergence public relations |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 20.06.2016 |
EAN: | 9783110484564 |
Auflage: | 1 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 176 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Nienstedt, Heinz-Werner Russ-Mohl, Stephan Wilczek, Bartosz |
Verlag: | De Gruyter |
Produktinformationen "Journalism and Media Convergence"
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen