Journal of Competences, Strategy &Management
Produktnummer:
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Themengebiete: | Ambidextrie Digitalisierung Großunternehmen Konsumverhalten Prozessorganisation Transformation mittleres Management |
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Veröffentlichungsdatum: | 01.04.2019 |
EAN: | 9783957102393 |
Auflage: | 1 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 167 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Gersch, Martin Sundermeier, Janina |
Verlag: | Edition Rainer Hampp |
Untertitel: | Volume 10 |
Produktinformationen "Journal of Competences, Strategy &Management"
Editorial Martin Gersch, Janina Sundermeier: Understanding (Digital) Transformation Research Articles Tobias Riasanow, David Soto Setzke, Markus Böhm, Helmut Krcmar: Clarifying the Notion of Digital Transformation: A Transdisciplinary Review of Literature Michael Hartmann, Matthias Wenzel: Understanding Market Transformation: How Firms Create Customer Demand Andre Hanelt, Daniel Leonhardt, Björn Hildebrandt, Everlin Piccinini, Lutz M. Kolbe: Pushing and Pulling – Digital Business Model Innovation and Dynamic Capabilities Christian Hackober, Carolin Bock, Mattias Malki: Digital Transformation of Large Corporates: Corporate Venture Capital and Startup Collaborations of German DAX 30 Corporates Martin Rost, Eva Sonnenmoser, Birgit Renzl: Social Networking: The Crucial Role of R&D Middle Managers in Facilitating Ambidexterity and Coping with Digital Transformation Frithiof Svenson, Jörg Freiling: Symbolic Interactionism as a Methodology for Process Organization Studies: Grounding the Enactment of Competences in Organizational Life

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