International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021
Produktnummer:
182e8618a70b204d7993033676e667b3f9
Themengebiete: | Animation Commercial Corporate Design Kommunikationsdesign Poster Retail UX User Experience Design Verpackungsdesign Werbung |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 09.11.2020 |
EAN: | 9783899392289 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 1372 |
Produktart: | Buch |
Herausgeber: | Zec, Peter |
Verlag: | Red Dot Edition |
Altersempfehlung: | 10 - 110 |
Produktinformationen "International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021"
The International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021 presents this year's winning works as well as the achievements of the Red Dot: Agency of the Year 2020. From interviews with the minds behind the winning works and Global Chief Creative Officer Andy Payne to informative descriptions and high-quality visuals, the two volumes of the publication show the status quo in communication and brand design. Volume 1 presents the entire diversity of the areas Brands, Brand Design & Identity, Corporate Design & Identity, Annual Reports, Advertising, Packaging Design, Fair Stands, Retail Design and winning works of the Red Dot: Junior Award. In addition, the Agency of the Year and various design profiles are presented. Volume 2 bundles the latest innovations in the fields of Publishing & Print Media, Posters, Typography, Illustrations, Sound Design, Film & Animation, Online, Apps, Interface & User Experience Design and Spatial Communication. In addition, winning works of the Red Dot: Junior Award as well as various jury portraits are presented. Im International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021 werden die diesjährigen Siegerarbeiten sowie die Leistungen der Red Dot: Agency of the Year 2020 präsentiert. Von Interviews mit den Köpfen hinter den Siegerarbeiten und dem Global Chief Creative Officer Andy Payne bis hin zu informativen Beschreibungen und hochwertigem Bildmaterial - die beiden Bände der Publikation zeigen den Status Quo im Kommunikations- und Markendesign. Volume 1 präsentiert die gesamte Vielfalt der Bereiche Brands, Brand Design & Identity, Corporate Design & Identity, Annual Reports, Advertising, Packaging Design, Fair Stands, Retail Design und Siegerarbeiten des Red Dot: Junior Award. Darüber hinaus werden die Agentur des Jahres sowie diverse Designprofile vorgestellt. Volume 2 bündelt die jüngsten Innovationen der Bereiche Publishing & Print Media, Posters, Typography, Illustrations, Sound Design, Film & Animation, Online, Apps, Interface & User Experience Design sowie Spatial Communication. Darüber hinaus werden Siegerarbeiten des Red Dot: Junior Award sowie diverse Juryporträts vorgestellt.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen