Interdisciplinary Design of Game-based Learning Platforms
Ke, Fengfeng, Shute, Valerie, Clark, Kathleen M., Erlebacher, Gordon
Produktnummer:
1832a5dec447034939b8f459057d5a8ce1
Autor: | Clark, Kathleen M. Erlebacher, Gordon Ke, Fengfeng Shute, Valerie |
---|---|
Themengebiete: | Design communication Game-based learning Game Design Interdisciplinary design Phenomenology Scientific computing |
Veröffentlichungsdatum: | 21.01.2019 |
EAN: | 9783030043384 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 156 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | A Phenomenological Examination of the Integrative Design of Game, Learning, and Assessment |
Produktinformationen "Interdisciplinary Design of Game-based Learning Platforms"
This book represents a four-year research and development project. It presents a phenomenological examination and explanation of a functional design framework for games in education. It furnishes a rich description of the experiences and perceptions of performing interdisciplinary collaborative design among experts of very diverse fields, such as learning systems design, architectural design, assessment design, mathematics education, and scientific computing.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen