Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction

53,49 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 18568e3a17079241ab8acf6e0034e1b644
Autor: O'Neill, Shaleph
Themengebiete: HCI Interactive Media Semiotics Usability human-computer interaction (HCI) interaction search engine marketing (SEM)
Veröffentlichungsdatum: 04.11.2008
EAN: 9781848000353
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 190
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Springer London
Produktinformationen "Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction"
The author discusses the existing theoretical approaches of semiotically informed research in HCI, what is useful and the limitations. He proposes a radical rethink to this approach through a re-evaluation of important semiotic concepts and applied semiotic methods. Using a semiotic model of interaction he explores this concept through several studies that help to develop his argument. He concludes that this semiotics of interaction is more appropriate than other versions because it focuses on the characteristics of interactive media as they are experienced and the way in which users make sense of them rather than thinking about interface design or usability issues.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen