Integrated Marketing Communications
Sassenberg, Ann-Marie, Chitty, Bill, Luck, Edwina, Andrews, J. Craig, Barker, Nigel, Shimp, Terence
Autor: | Andrews, J. Craig Barker, Nigel Chitty, Bill Luck, Edwina Sassenberg, Ann-Marie Shimp, Terence |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 01.12.2020 |
EAN: | 9780170443005 |
Auflage: | 006 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 570 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Cengage Learning EMEA |
Produktinformationen "Integrated Marketing Communications"
Integrated Marketing Communications 6th edition explores how to coordinate all of a brand's marketing communications elements to effectively engage a target market. It also emphasises digital and interactive marketing, which are crucial components to a successful IMC campaign today. You'll learn how organisations use IMC to achieve a competitive advantage and meet their marketing objectives, and examine marketing communications from both a consumer's and marketer's perspective.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen