Innovation Management by Promoting the Informal
Produktnummer:
18740f3c8c0d1a422cb750eb8ae0f3c4a2
Themengebiete: | Engineering Economics Limits of planning cooperative transfer of experience innovation management accounting innovation process innovation work process management |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 23.05.2012 |
EAN: | 9783642280146 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 230 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Böhle, Fritz Bürgermeister, Markus Porschen, Stephanie |
Verlag: | Springer Berlin |
Untertitel: | Artistic, Experience-based, Playful |
Produktinformationen "Innovation Management by Promoting the Informal"
This book explores new approaches to successful innovation - with all uncertainty. Its focal points are management of the informal and a new perspective of human work: innovation work is based on artistic, experience-based and playful action. The book helps recognize and utilize new success potentials for innovation in enterprises. It addresses managers and experts who are interested in promoting innovation in practice. Moreover, scientists will gather new interdisciplinary insights into innovation management and work organization from this book.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen