Innovation and Dynamics in Japanese Retailing
Meyer-Ohle, H.
Produktnummer:
18d45a4e6007ae4ba287ce3d21996673d9
Autor: | Meyer-Ohle, H. |
---|---|
Themengebiete: | innovation internationalization organization retailing |
Veröffentlichungsdatum: | 19.08.2003 |
EAN: | 9781403911285 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 275 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | From Techniques to Formats to Systems |
Produktinformationen "Innovation and Dynamics in Japanese Retailing"
Japanese retailing has long been regarded as traditional or even backwards, when in reality it has constantly demonstrated its innovativeness and dynamism. This book highlights these developments by looking at: innovations and underlying driving forces; responses of Japanese retailers to deregulation; increasing competition; changes in consumer behaviour; and internationalization during the 1990s. All of these factors are analyzed through a thorough investigation of innovative activity from the 1950s onwards.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen