Ingredient Branding
Kotler, Philip, Pfoertsch, Waldemar
Produktnummer:
18477447f2250e4d93b4a86a0a2b0d01bb
Autor: | Kotler, Philip Pfoertsch, Waldemar |
---|---|
Themengebiete: | Brand Management Branding Component Brand Management Component Branding Ingredient Branding Marketing for Suppliers marketing strategy |
Veröffentlichungsdatum: | 29.11.2014 |
EAN: | 9783642438189 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 393 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Berlin |
Untertitel: | Making the Invisible Visible |
Produktinformationen "Ingredient Branding"
An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing. The authors have examined more than one hundred examples, analyzed four industries and developed nine detailed case studies to demonstrate the viability of this marketing innovation. The new concepts and principles can easily be applied by professionals. In the light of the success stories of Intel, GoreTex, Dolby, TetraPak, Shimano, and Teflon it can be expected that component suppliers will increasingly use Ingredient Branding strategies in the future.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen