Industrial Design, Competition and Globalization
Produktnummer:
18a06119608d254b409e2856fc568caf67
Themengebiete: | Industrial design business competition marketing service |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 19.11.2009 |
EAN: | 9780230203495 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 250 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Bryson, J. Rusten, G. |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Produktinformationen "Industrial Design, Competition and Globalization"
Economic activities are becoming increasingly globalised. One result being that for companies in developed market economies price-based competition is being replaced or supplemented by other forms of competitiveness. This book explores the shift towards design-based competitiveness and the escalation in the design-intensity of goods and services.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen