Improving Formative Assessment Practice to Empower Student Learning
Wylie, E. Caroline, Gullickson, Arlen R., Cummings, Katharine E.
Autor: | Cummings, Katharine E. Gullickson, Arlen R. Wylie, E. Caroline |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 24.02.2012 |
EAN: | 9781412997010 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 160 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Corwin |
Produktinformationen "Improving Formative Assessment Practice to Empower Student Learning"
Supercharge your formative assessment skills and watch student learning soar! The authors describe an effective four-step process for improving teachers’ formative assessment practices that provides opportunities to reflect, consider alternative instructional approaches, and apply what they have learned. The text suggests that teachers ask themselves the same questions they ask students: Where am I going? What can formative assessment practice look like? Where am I currently in my formative assessment practice? How do I close the gap? Included are case studies, examples of formative assessment in practice, and a companion website with tools and templates.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen