Impacts of Customer Relationship Management on Development of Corporations
Moser, Martin A.
Autor: | Moser, Martin A. |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 29.10.2021 |
EAN: | 9783658358341 |
Auflage: | 001 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 164 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Fachmedien Wiesbaden Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Produktinformationen "Impacts of Customer Relationship Management on Development of Corporations"
The overall goal of this book is the identification of design features and prerequisites for a CRM-system, which contribute to an increase in sales and the overall development of corporations in the packaging industry. Particular attention is paid to the identification of requirements of a CRM-system that contribute to an increase in the acceptance of the users.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen