Identifying Potential for Equitable Access to Tertiary Level Science
Rollnick, Marissa
Autor: | Rollnick, Marissa |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 14.11.2014 |
EAN: | 9789401784948 |
Auflage: | 2010 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 192 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Netherland Springer Netherlands |
Untertitel: | Digging for Gold |
Produktinformationen "Identifying Potential for Equitable Access to Tertiary Level Science"
Increases understanding of the effect of disadvantage in learning science Provides insight in a key blockage in the educational pipeline Focuses particularly on science learning at the interface between secondary and tertiary level Draws on over 15 years of experience in access programmes Reviews research results in key areas of this enterprise

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen