Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Humanising It

55,00 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 16A45649896
Autor: Macdermid, Katrina
Themengebiete: Business / Economics / Finance
Veröffentlichungsdatum: 01.12.2022
EAN: 9780117093850
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 158
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Tso, the Stationery Office
Untertitel: Human-Centred Design for It Service Management
Produktinformationen "Humanising It"
Humanising IT(TM) applies human-centred design principles to the world of IT service management. Those who have any role in delivering IT services, from service desk analysts to software developers, CIOs and every human in between, will learn that to improve IT service management, you must prioritise the human experience. Topics to improve your understanding include: - An overview of human-centred design - How IT service management should serve the wider goals of the business - How the DVF (desirability, viability, feasibility) model can be applied - The four main phases of the Double Diamond model - Integrating the five Ps of human-centred design into IT service management. Under the guidance of Katrina Macdermid, an internationally recognised thought leader on IT service management, you are certain to improve your success in the wider business world by learning to put people and the user experience first.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen