How Are Chinese Only Children Growing
Liu, Weiping
Produktnummer:
1898ee39d2c398437e898b2d66ac8e152f
Autor: | Liu, Weiping |
---|---|
Themengebiete: | Family Learning Environments Peers Personality Teacher |
Veröffentlichungsdatum: | 31.01.2017 |
EAN: | 9783658022259 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 265 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Untertitel: | A Bioecological Systems Perspective |
Produktinformationen "How Are Chinese Only Children Growing"
Weiping Liu contends that the impacts of learning environments on Chinese only children must be studied from a bioecological systems perspective by considering the direct and joint effects of learning environments and personality within the macro-environments of culture, public policy etc. Samples were chosen randomly from the 1980s and 1990s Chinese only children (N=2105) ranging from junior high, senior high and college students in east, middle and west China. With data analyses such as exploratory factor analysis, hierarchical multiple regression analysis, MANOVA and ANOVA, hypotheses formulated on these research purposes were tested to be true, especially, in terms of desirable learning outcomes. The author also provided practical and theoretical discussions.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen