HCI in Games
Produktnummer:
1826267112d76d4d8787e91e324ec011f1
Themengebiete: | artificial intelligence computer games computer systems computer vision e-learning game design gameplay game theory hci human engineering |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 13.06.2020 |
EAN: | 9783030501631 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 534 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Fang, Xiaowen |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Second International Conference, HCI-Games 2020, Held as Part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Copenhagen, Denmark, July 19–24, 2020, Proceedings |
Produktinformationen "HCI in Games"
This book constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on HCI in Games, HCI-Games 2020, held in July 2020 as part of HCI International 2020 in Copenhagen, Denmark.*HCII 2020 received a total of 6326 submissions, of which 1439 papers and 238 posters were accepted for publication after a careful reviewing process. The 38 papers presented in this volume are organized in topical sections named: designing games and gamified interactions; user engagement and game impact; and serious games.*The conference was held virtually due to the COVID-19 pandemic.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen