Grundlagen der Mediaplanung
Pepels, Werner
Autor: | Pepels, Werner |
---|---|
Themengebiete: | Absatz / Marketing Business / Management Electronic Marketing - Online-Marketing Management Marketing Marketing / Electronic Commerce Vermarktung Werbung |
Veröffentlichungsdatum: | 05.07.2023 |
EAN: | 9783428187584 |
Sprache: | Deutsch |
Seitenzahl: | 618 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Duncker & Humblot GmbH |
Produktinformationen "Grundlagen der Mediaplanung"
»Basics of Media Planninf«: Media planning directs an advertiser's funds to advertising types and media in order to spread its message in the best possible way. This is an up-to-date and well-founded explanation of how this should be done. The author has long professional experience in advertising, and also a scientific background as a professor of marketing. The book is aimed at marketing managers as an update, at career entrants and changers in media planning and at business students for orientation.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen