Google Analytics 4
Vollmert, Markus
Produktnummer:
16A62505112
Autor: | Vollmert, Markus |
---|---|
Themengebiete: | Analyse / Datenanalyse Data Mining (EDV) Datenanalyse Datenverarbeitung / Anwendungen / Betrieb, Verwaltung E-Business E-Venture EDV / Theorie / Allgemeines Electronic Commerce - E-Commerce Electronic Marketing - Online-Marketing Informatik Internet / Electronic Commerce Marketing / Electronic Commerce Net Economy |
Veröffentlichungsdatum: | 07.01.2026 |
EAN: | 9781493227686 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 477 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Rheinwerk Publishing Inc. Rheinwerk Verlag GmbH |
Untertitel: | The Practical Guide |
Produktinformationen "Google Analytics 4"
Frustrated by the complexities of Google Analytics 4? Let us show you the way! Whether this is your first foray into GA4 or you need a detailed guide to supplement your existing training, you'll get step-by-step instructions for your essential tasks. Learn to set up GA4, from creating an account to using custom definitions and defining conversions. See how to evaluate website users, manage campaigns, capture and evaluate online shopping information, and work with app data. With details on customizing reports, using BigQuery, troubleshooting errors, and administration, this really is your one-stop shop for GA4!Highlights include:1) Setup2) Events3) Tags4) Website evaluation5) Ad campaigns6) E-commerce tracking7) App data8) Custom reports9) BigQuery10) Troubleshooting11) Administration

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen