Good Services
Downe, Lou
| Autor: | Downe, Lou |
|---|---|
| Themengebiete: | Absatz / Marketing Entrepreneurship F u. E (Forschung und Entwicklung) Führung / Unternehmensführung Management / Strategisches Management Management / TQM Marketing Marktforschung Qualitätsmanagement / TQM Qualitätssicherung Sicherung / Qualitätssicherung Strategisches Management TQM - Total Quality Management Total Quality Management Unternehmensführung Unternehmensstrategie / Strategisches Management Verhalten / Wirtschaft, Arbeit, Recht Vermarktung Wettbewerb / Wirtschaft |
| Veröffentlichungsdatum: | 10.02.2020 |
| EAN: | 9789063695439 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 224 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | BIS Publishers BIS Publishers bv |
| Untertitel: | Decoding the Mystery of what Makes a Good Service |
Produktinformationen "Good Services"
Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but 'Good Services' is the first book that describes what a 'good' service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a 'good' and 'bad' service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't.A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.
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