Globalizing Ideal Beauty
Sutton, D.
Produktnummer:
18098632277d3144c695bf7d529e3e7714
Autor: | Sutton, D. |
---|---|
Themengebiete: | Advertising Expansion research success |
Veröffentlichungsdatum: | 13.10.2009 |
EAN: | 9781349376780 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 210 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Palgrave Macmillan US |
Untertitel: | How Female Copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency Redefined Beauty for the Twentieth Century |
Produktinformationen "Globalizing Ideal Beauty"
Globalizing Ideal Beauty is the forgotten history of a group of women copywriters whose successful ad campaigns went international in the 1920s and spread an American notion of feminine appeal from Bangor to Bangkok. Sutton's approach is grounded in a huge body of original archival research that has so far remained largely untapped.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen