Focus
Ries, Al
Autor: | Ries, Al |
---|---|
Themengebiete: | Business / Economics / Finance |
Veröffentlichungsdatum: | 27.09.2005 |
EAN: | 9780060799908 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 320 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | HarperCollins |
Produktinformationen "Focus"
What's the secret to a company's continued growth and prosperity? Internationally known marketing expert Al Ries has the answer: focus. His commonsense approach to business management is founded on the premise that long-lasting success depends on focusing on core products and eschewing the temptation to diversify into unrelated enterprises. Using real-world examples, Ries shows that in industry after industry, it is the companies that resist diversification, and focus instead on owning a category in consumers' minds, that dominate their markets. He offers solid guidance on how to get focused and how to stay focused, laying out a workable blueprint for any company's evolution that will increase market share and shareholder value while ensuring future success.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen