Fashion Communication
Produktnummer:
189360edae00b944aab2bd9c97ed6003de
Themengebiete: | Digital Age Marketing Media Industry Visual Communication Visual Culture |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 21.09.2021 |
EAN: | 9783030813208 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 337 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Cantoni, Lorenzo Cominelli, Francesca Kalbaska, Nadzeya Sádaba, Teresa Torregrosa Puig, Marta |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021 |
Produktinformationen "Fashion Communication"
These conference proceedings are the output of one of the first academic events of its nature happening globally, targeting fashion from a communication sciences perspective, including, in a broad sense, cultural heritage studies and marketing. The chapters present theoretical and empirical interdisciplinary work on how various communication practices impact the fashion industry and on societal fashion-related practices and values. The special focus of this volume is how digital transformation is changing the field and its utility to practitioners. Using these academic insights, practitioners can understand the core causes and reasons for trends and developments in the field of fashion communication and marketing.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen