European Retail Research
Produktnummer:
18702d93315a924fd5a3314494803842c8
Themengebiete: | Brazil New Zealand Retail executives Retail lecturers Retail management Retail researchers |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 21.05.2015 |
EAN: | 9783658096021 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 160 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Foscht, Thomas Morschett, Dirk Rudolph, Thomas Schnedlitz, Peter Schramm-Klein, Hanna Swoboda, Bernhard |
Verlag: | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Untertitel: | 2014, Volume 28, Issue I |
Produktinformationen "European Retail Research"
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication’s concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research – based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen