Entertainment Computing – ICEC 2021
Produktnummer:
18638856125c77436e9b9af879d17676ee
Themengebiete: | artificial intelligence augmented reality computer games computer networks computer vision data communication systems e-learning game design gameplay game theory |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 01.11.2021 |
EAN: | 9783030893934 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 542 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Baalsrud Hauge, Jannicke C. S. Cardoso, Jorge Gonzalez-Calero, Pedro A. Roque, Licínio |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | 20th IFIP TC 14 International Conference, ICEC 2021, Coimbra, Portugal, November 2–5, 2021, Proceedings |
Produktinformationen "Entertainment Computing – ICEC 2021"
This book constitutes the refereed proceedings of the 20th IFIP TC 14 International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2021, which was supposed to take place in Coimbra, Portugal, in November 2021. The 26 full papers, 13 short papers and 11 other papers presented were carefully reviewed and selected from 84 submissions. ICEC brings together researchers and practitioners from diverse backgrounds to discuss the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology in the fields of gaming and entertainment computing.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen