Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Electoral Strategies and Political Marketing

106,99 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 18428e2d179f564387b66f879a2f8a753c
Themengebiete: Campaigning Electoral Electorate campaign democracy election election campaign election campaigns elections marketing
Veröffentlichungsdatum: 17.11.1992
EAN: 9780333558942
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 245
Produktart: Gebunden
Herausgeber: Bowler, Shaun Farrell, David M.
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Produktinformationen "Electoral Strategies and Political Marketing"
Despite the central importance of elections to representative democracy, there is no systematic study available of how exactly the parties wage their election campaigns. Examining recent elections in nine countries across three continents, there case studies, all following a common framework, are written by national experts and are based on detailed interviewing and research of the parties. The book includes a lengthy introduction; a comparative study on campaign 'effects'; and a detailed conclusion.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen