E-Learning and Games
Produktnummer:
18d9ae2c27f5564cc3ae3a73933033f129
Themengebiete: | agent-based model augmented reality authoring tools automomic learning complexity data management e-book mobile and personal devices multiplayer online games virtual education |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 04.06.2016 |
EAN: | 9783319402581 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 426 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | El Rhalibi, Abdennour Liu, Baoquan Pan, Zhigeng Tian, Feng |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | 10th International Conference, Edutainment 2016, Hangzhou, China, April 14-16, 2016, Revised Selected Papers |
Produktinformationen "E-Learning and Games"
This book constitutes the refereed proceedings of the 10th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2016, held in Hangzhou, China, in April 2016.The 36 full papers presented were carefully reviewed and selected from 60 submissions. They are organized in the following topical sections: E-learning and game; graphics, imaging and applications; intelligent data analytics and visualization.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen