Digital Marketing
Solberg Söilen, Klaus
Produktnummer:
1804f1baed8c934bff98f9d82d7e475fe7
Autor: | Solberg Söilen, Klaus |
---|---|
Themengebiete: | Data-driven marketing Data mining for marketing Engagement strategies Marketing automation Marketing metrics and web analytics Social media Stealth marketing |
Veröffentlichungsdatum: | 03.12.2024 |
EAN: | 9783031695179 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 457 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Tools, Techniques and Best Practices for Graduate Students and Managers |
Produktinformationen "Digital Marketing"
This textbook balances the theory of digital marketing with the practical skills for prospective marketers in professional organizations, both public and private. It begins with an introduction to the digital landscape following the structure of market segmentation, B2C, B2B applications, as a starting point, of digital marketing. It then takes the readers through the customer journey, use of social media, and the rising importance of video-based communication. Given this background, students will learn the organization, technical skills and project management needed for digital marketing, including online public relations, communications, and internet branding. An extensive summary of strategies necessary to work with digital marketing in a longer perspective is also provided.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen