Designing Luxury Brands
Derval, Diana
Produktnummer:
1859c64f8b466f4cbe94bd71e3c4b12a1a
Autor: | Derval, Diana |
---|---|
Themengebiete: | Consumer Behavior Luxury Luxury Brands Marketing Product Development Shopping Behavior |
Veröffentlichungsdatum: | 28.06.2024 |
EAN: | 9783031540929 |
Auflage: | 2 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 234 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | The Art and Science of Creating Game-Changers |
Produktinformationen "Designing Luxury Brands"
This book, a second offering after the successful first edition, shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuropsychology. The author presents inspiring business cases like Tesla Cybertruck, Chanel, KaDeWe, Baccarat, JACQUEMUS, NASA, MUD Jeans, Lilium, Rémy Cointreau, FENG J, Moncler, Louboutin, or Raffles Dubai in industries such as Fashion, Automotive or Leisure. The book highlights groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 30 million people - to help predict luxury shoppers’ preferences and purchasing patterns. Game-changing and unique features of successful luxury brands are decoded. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen