Design Research Mastery
Fortier, Sara
Produktnummer:
1867d439254ca74b1e849e7467f25d1182
Autor: | Fortier, Sara |
---|---|
Themengebiete: | Advice Business Checklists Design Innovation Methods Research Strategy Templates Tools |
Veröffentlichungsdatum: | 01.11.2025 |
EAN: | 9789063699543 |
Auflage: | 1 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 284 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | BIS Publishers |
Untertitel: | How to Lead Research that Builds Buy-In and Great Products |
Produktinformationen "Design Research Mastery"
Most businesses see qualitative research as vague and uncertain, too soft to guide strategy. As a result, researchers often struggle to gain buy-in. "Design Research Mastery" by Sara Fortier changes that. It shows how to turn research into a strategic tool that wins over skeptics and drives innovation. Covering core methods like interviews, observations, diary studies, and workshops, Fortier provides templates, checklists, and real-world advice to help researchers plan, execute, and present with impact. This book teaches you to synthesize findings, tell compelling stories, and influence decisions, making your work indispensable in an AI-driven future.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen