Design for Impact
Weigel, Erin
| Autor: | Weigel, Erin |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 01.06.2024 |
| EAN: | 9781959029373 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 306 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Two Waves Books |
| Untertitel: | Your Guide to Designing Effective Product Experiments |
Produktinformationen "Design for Impact"
"Many people make design decisions based on personal opinion, which is often ineffective. But proven visual, content, and interaction tweaks can boost sales by millions. Why? Because customer-centered design combined with the scientific method makes products quantifiably better. As products improve, both businesses and their customers thrive. And making things better--not just different--is the heart of conversion design"--
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen