Decoding Modern Consumer Societies
Produktnummer:
18779217d704b44b33841247a8b68a5456
Themengebiete: | Germany anthropology commerce cultural history environment gender history history of science intellectual history interaction |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 15.12.2011 |
EAN: | 9781349297290 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 287 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Berghoff, H. Spiekermann, U. |
Verlag: | Palgrave Macmillan US |
Produktinformationen "Decoding Modern Consumer Societies"
Drawing on a wide range of studies of Europe, the United States, Asia, and Africa, the contributions gathered here consider how political history, business history, the history of science, cultural history, gender history, intellectual history, anthropology, and even environmental history can help us decode modern consumer societies.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen