Data, Disruption & Digital Leadership
Futterknecht, Philipp, Hertfelder, Tobias
Produktnummer:
18b82988b45c694428b8f1681340347ceb
Autor: | Futterknecht, Philipp Hertfelder, Tobias |
---|---|
Themengebiete: | Digitalisation ERP-Strategy IT-Strategy Strategy development Strategy project |
Veröffentlichungsdatum: | 29.07.2023 |
EAN: | 9783658416003 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 199 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Untertitel: | How to Win the Innovation Game |
Produktinformationen "Data, Disruption & Digital Leadership"
Since the theory of relativity we know that massive objects attract things by their gravitation. The greater the mass, the greater the force of attraction. It is the same in strategy projects. Each project participant is a massive participant and has an impact on the interaction. What has changed dramatically is the influence of data on this process. Those who do not take this into account will suffer enormous losses in the future. As this change creates a new equilibrium, the chances of success of the methods and behaviors used also change. In this book, you will learn how to master this change and what you need to do so.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen