Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Customer Knowledge Management

53,49 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 1843367c3e8bc349588677b6e9aafcdbd4
Autor: Sain, Soumit Wilde, Silvio
Themengebiete: Brain gain Customer knowledge management Kano-CKM model Knowledge identification Knowledge management Knowledge transfer
Veröffentlichungsdatum: 23.08.2016
EAN: 9783319381404
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 207
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Springer International Publishing
Untertitel: Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus
Produktinformationen "Customer Knowledge Management"
Customer focus is the most important challenge of the future. Providing good customer service depends on how well companies know their customers and clearly identify their needs. Availability of customer knowledge, which is knowledge from, for and about the customer, thus becomes crucial in offering customized products or services. This can be gained most efficiently from direct interaction with customers, but requires the use of interpersonal and organizational soft skills. This book presents the interrelationship between customer knowledge management, customer focus and soft skills and also provides concrete advice on how the management of customer knowledge can be optimized.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen