Customer Engagement Marketing
Produktnummer:
187349be27cdb94c498fae8f52ea1c8fa2
Themengebiete: | consumer behavior consumer relations customer engagement marketing product innovation relationship management strategy |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 06.09.2017 |
EAN: | 9783319619842 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 328 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Harmeling, Colleen M. Kumar, V. Palmatier, Robert W. |
Verlag: | Springer International Publishing |
Produktinformationen "Customer Engagement Marketing"
Presents cutting-edge research from top marketing professionals to speak on trends and future directions of customer engagementIdentifies efficient and economical ways for firms to implement consumer-oriented marketing strategiesDescribes the theoretical underpinnings and metrics used to gage customer engagement

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen