Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Customer Centric Support Services in the Digital Age

181,89 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 187017290a21e94d318ee9e5842b08b3b2
Themengebiete: customer engagement customer services digital transformation information technology support services
Veröffentlichungsdatum: 04.01.2025
EAN: 9783031370991
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 294
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Herausgeber: Ambika, Anupama Jain, Varsha Mogaji, Emmanuel Sheth, Jagdish N.
Verlag: Springer International Publishing
Untertitel: The Next Frontier of Competitive Advantage
Produktinformationen "Customer Centric Support Services in the Digital Age"
This book explores how customer service can become the singular competitive differentiator for organizations in the digital era.Given the pace of digitization and the rise in customer expectations post-pandemic, organizations must focus on customer-centricity in all functions in the digital age, providing factors, enablers, and processes for customer service and sharing best practices based on research from global experts.The book is a valuable resource for students and researchers keen on understanding the new digital landscape in customer service to develop, maintain, and enhance customer relationships.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen