Creativity and Strategy
Walia, Chetan
Produktnummer:
18aab877f79d3940278c9d77c575ef3748
Autor: | Walia, Chetan |
---|---|
Themengebiete: | creative strategic perspective creativity negative creativity strategic intents strategic problem formulation strategy |
Veröffentlichungsdatum: | 22.06.2021 |
EAN: | 9783030704650 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 140 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | An Integrative Analysis |
Produktinformationen "Creativity and Strategy"
This book provides an integrative analysis of creativity and strategic practices, particularly strategic problem formulation and strategic decision making. It examines the decision and not the individual as a unit of analysis, which leads to a deeper understanding of creative outcomes. It draws a correlation between strategic intent and creative outcomes, both positive and negative, and provides an integrated framework for understanding creativity. Finally, the book develops a creative strategic framework and draws conclusions for the practice of management and for future research.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen