Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Coordinating Internet Sales with Other Channels

53,49 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 183e3f338dda944ff7a099ca946d428ce5
Autor: Pinterits, Andreas
Themengebiete: Channels E-Commerce Internet Sales Multi-Channel Retailing PerformanceMmeasurement Sales internet
Veröffentlichungsdatum: 15.01.2009
EAN: 9783834908452
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 191
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
Untertitel: A Performance Measurement Model
Produktinformationen "Coordinating Internet Sales with Other Channels"
Since the Internet has become a common tool of daily life, many companies have introduced e-commerce channels in addition to their traditional sales channels. Such e-commerce channels typically share the same markets with traditional channels which exposes them to a set of chances and challenges. In order to benefit from the chances and to master the challenges of e-commerce, an appropriate performance measurement is essential. Andreas Pinterits develops a performance measurement system to cope with the different requirements of offline and online sales channels. The author discusses different methods for measuring customer channel switching behaviour during the purchasing process. Finally, he demonstrates the practical use of the model by a showcase implementation.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen