Consumer Brand Relationships
Produktnummer:
18744737adbd394641b101ff0b05abe649
Themengebiete: | brand branding commodity market consumer personality |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 27.08.2016 |
EAN: | 9781349491018 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 297 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Fetscherin, M. Heilmann, T. |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Meaning, Measuring, Managing |
Produktinformationen "Consumer Brand Relationships"
Consumer Brand Relationships further advances the understanding of consumers' relationships with brands. The book discusses what brand relationship means and how to measure and manage brand relationships by compiling eleven chapters written by leading experts to provide an important contribution to a better understanding of brand relationships.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen