Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning
Jilin, Li
Produktnummer:
182cd907edc9be4faf8a2baeed10274cbe
Autor: | Jilin, Li |
---|---|
Themengebiete: | Children Development Core Elements Optimize Situations Practice Research Situated Cognition Theory Construction learning and instruction |
Veröffentlichungsdatum: | 15.08.2018 |
EAN: | 9783662572443 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 228 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Berlin |
Produktinformationen "Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning"
Maximizes reader insights into the collision and fusion of traditional Chinese culture and the Western situational learning theoryProvides complete instructions for creating situations in language teachingIncludes case studies that illustrate the real classroom practice of situational literacy, situational reading, and situational writing

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen