Confirmatory Feedback in Teacher Education
Kurtoglu-Hooton, Nur
Produktnummer:
18b0bb1384d7c74e339ba0dabd7b6e98a6
Autor: | Kurtoglu-Hooton, Nur |
---|---|
Themengebiete: | Case study research Post-observation feedback Student teacher learning convergent change corrective feedback divergent change |
Veröffentlichungsdatum: | 05.09.2016 |
EAN: | 9781137524386 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 130 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | An Instigator of Student Teacher Learning |
Produktinformationen "Confirmatory Feedback in Teacher Education"
This book examines the intricacies of the discourse of post-observation feedback that student teachers receive following group teaching practice. In particular, the author explores confirmatory feedback as an instigator of student teacher learning, and examines the potential links between feedback and change. The book will be of specific interest to researchers, teacher educators and other professionals involved in feedback-giving settings.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen