Conceptualizing and Contextualizing Higher Education with Chinese Characteristics
Li, Jian, Zhu, Xudong
Produktnummer:
18eded266dac554fe9aa855081e7af8fd9
Autor: | Li, Jian Zhu, Xudong |
---|---|
Themengebiete: | Chinese Characteristic Higher Education Chinese Education Chinese Education Leadership Chinese Education Strategy Chinese Faculty Development Chinese Higher Education Chinese Talent Cultivation Global Higher Education Globalization of Higher Education Internationalization of Higher Education |
Veröffentlichungsdatum: | 18.01.2019 |
EAN: | 9789811334733 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 158 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer Singapore |
Untertitel: | Ontological and Epistemological Dimensions |
Produktinformationen "Conceptualizing and Contextualizing Higher Education with Chinese Characteristics"
This book provides a fresh and unique overview of the modernization and internationalization of Chinese higher education, focusing on Chinese higher education from 1949 to 2018. It presents the Ontological Positivism Model (Conceptualization-Explicit-Formal-Share), concentrating on concepts of Chinese higher education.The book is intended for scholars and researchers in the field of comparative higher education, administrators and stakeholders in education management and graduate students majoring in higher education.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen