Computer Games
Themengebiete: | Intelligenz / Künstliche Intelligenz KI Künstliche Intelligenz - AI Mathematik / Informatik, Computer PC Roboter - Robotik - Industrieroboter |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 10.04.2014 |
EAN: | 9783319054278 |
Auflage: | 2014 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 148 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Cazenave, Tristan Iida, Hiroyuki Winands, Mark H. M. |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Workshop on Computer Games, CGW 2013, Held in Conjunction with the 23rd International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2013, Beijing, China, August 3, 2013, Revised Selected Papers |
Produktinformationen "Computer Games"
This book constitutes the refereed proceedings of the Computer Games Workshop, CGW 2013, held in Beijing, China, in August 2013, in conjunction with the Twenty-third International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2013. The 9 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 15 submissions. The papers cover a wide range of topics related to computer games. They discuss six games that are played by humans in practice: Chess, Domineering, Chinese Checkers, Go, Goofspiel, and Tzaar. Moreover, there are papers about the Sliding Tile Puzzle, an application, namely, Cooperative Path-Finding Problems, and on general game playing.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen