Competition with Identity Driven Entry
Burchhardt, Sebastian
Produktnummer:
183e8cd1e804854807aec19d7e41bb7bef
Autor: | Burchhardt, Sebastian |
---|---|
Themengebiete: | Endogenous Entry M&A Management Organization Theory Principal-Multi-Agent Model Social Identity Approach |
Veröffentlichungsdatum: | 09.06.2015 |
EAN: | 9783658101459 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 149 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH |
Untertitel: | A Principal Multi-Agent Model on the Success of Mergers and Acquisitions |
Produktinformationen "Competition with Identity Driven Entry"
Sebastian Burchhardt develops a game theory model that analyzes the possible behavioral patterns of employees during M&A processes and the impact of such patterns on the success of the transaction itself. The result is the development of a principal-multi-agent model that allows for endogenous contest entry driven by identity. In addition, the model proposes guidance for practical M&A management.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen