Communication in Political Campaigns
Benoit, William L.
Produktnummer:
18f78d7cffcdf74a5ea2ca33a17df499b5
Autor: | Benoit, William L. |
---|---|
Themengebiete: | Debate Political campaign Politische Kommunikation Präsidentenwahl TV spot USA Wahlkampf |
Veröffentlichungsdatum: | 29.04.2022 |
EAN: | 9781433188077 |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Peter Lang Publishing Inc. New York |
Untertitel: | Functional Analysis of Election Messages |
Produktinformationen "Communication in Political Campaigns"
This book is based on the Functional Theory of Political Campaign Discourse. It adopts a communication perspective to campaigns for public office. It discusses medium (e.g., speeches TV spots, debates, social media), sources of campaign messages, context (e.g., primary vs. general campaign), audience (voters and how they process messages), news coverage of election campaigns, and non-presidential and non-U.S. election messages.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen