Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era
Lai, Hongbo
Produktnummer:
183e6a358d80024f69b0801f318bbddecb
Autor: | Lai, Hongbo |
---|---|
Themengebiete: | Customer Preference in China Digital Marketing Digital Transformation Luxury Marketing Transformation and Upgrading of Chinese Brands |
Veröffentlichungsdatum: | 21.05.2021 |
EAN: | 9789811621444 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 153 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer Singapore |
Untertitel: | Cultivation, Transformation and Upgrading |
Produktinformationen "Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era"
This book focuses on the development and trends of Chinese local luxury industry in the digital era, which brings a new round of manufacturing transformation and upgrading, as well as development opportunities. It reveals the connotation and mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the analysis of 200 + questionnaires by SPSS statistical tools and case study, the book concludes the internal mechanism and theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury industry.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen