Childhood and Consumer Culture
Produktnummer:
18ddc1871716a64a8799cade560f10cf7e
Themengebiete: | Baby Generation Nation Passing childhood children culture gender identity youth |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 11.08.2010 |
EAN: | 9780230227835 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 266 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Buckingham, D. Tingstad, V. |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Produktinformationen "Childhood and Consumer Culture"
In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen