Call Centres and Human Resource Management
Produktnummer:
1827b41d9d5d0346689222faa81496935a
Themengebiete: | HRM human resource management human resources job satisfaction management organization service strategy |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 09.12.2003 |
EAN: | 9781403913043 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 295 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Deery, S. Kinnie, N. |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | A Cross-National Perspective |
Produktinformationen "Call Centres and Human Resource Management"
This book looks at human resource management in call centres from an international perspective and uses research from leading academics in the field. The characteristics and features of working in a call centre are examined, followed by the effects that this type of work has on employees and their responses to it. It also looks at implications for employers and policy makers.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen