Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
Singh, S.
Produktnummer:
180b4650888219481f88e6b1e3b8522f32
Autor: | Singh, S. |
---|---|
Themengebiete: | China Emerging Markets business ethics ethics management marketing |
Veröffentlichungsdatum: | 09.04.2008 |
EAN: | 9781349536917 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 259 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Palgrave Macmillan US |
Produktinformationen "Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets"
This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen