Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik
Produktnummer:
18932597216c11432186e8cc7be02aac80
Themengebiete: | Didaktik/Curriculum dialogue curriculum development in Finland curriculum studies educational leadership education theory non-hierarchical social theory organizational and professional dimensions philosophy of education political science relation between curriculum theory and leadership research |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 17.10.2017 |
EAN: | 9783319586489 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 474 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Uljens, Michael Ylimaki, Rose M. |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Non-affirmative Theory of Education |
Produktinformationen "Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik"
Provides a seminal theoretical framing for curriculum studies, Didaktik and education leadershipOffers new ways to move the field of education away from the rational, technical and scientific approaches towards education for democracyGoes beyond the reconceptualist movement and empirically based approaches in the curriculum and leadership fields in grounding a new research programCreates a platform for a comparative dialogue between the western and non-western educational traditions

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen