Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Brand Hacks

25,50 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 16A40725299
Autor: Probst, Emmanuel
Themengebiete: Business / Economics / Finance
Veröffentlichungsdatum: 22.02.2022
EAN: 9781576879825
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 176
Produktart: Gebunden
Verlag: powerHouse Books
Untertitel: How to Build Brands by Fulfilling the Consumer Quest for Meaning
Produktinformationen "Brand Hacks"
Every year, brands spend over $560 billion (and counting) to convince us to buy their products. Yet, as consumers we have become insensitive to most advertising. We easily forget brands and may switch to another product on a whim.  There are ways for brands to break this cycle.  Brands that succeed are the ones that help us find meaning. In this process, the brands become meaningful in and of themselves. Brand Hacks takes you on an exploratory journey, revealing why most advertising campaigns fail and examining the personal, social, and cultural meanings that successful brands bring to consumers’ everyday lives.  Most importantly, this book will show you how to use simple brand hacks to create and grow brands that deliver meaning even with a limited budget. Brand Hacks is supported by in-depth research in consumer psychology, interviews with industry-leading marketers, and case studies of meaningful brands, both big and small.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen